Maskerad från 1 April.

Har ju sagt att jag skulle lägga upp bilderna från maskeraden, så här har ni dem! :D





Ahhhh Kevin så jävla snygg :P



Bosse, hur snyggare kan man bli? =O



Här har ni vår idrottslärare, sshiiitteee snyggeee!!! + en suddig bild på mig =/





Våran gangsta fröken haha, njaa skojar bara.



Lolian!



I klassrummet!



Här har ni Jessica, kolla gärna in hennes blogg om ni vill^^



Tra, utklädd till da GRUDGE, ja som ni ser :D



Skulle typ dö, om hon förföljde mig, ousch!



En bild på mig =/
Vette fan vad jag liknar, nåt iallafall :D



Jag och Tra, we love da toilett!



Ohhhh, Tra!



Och så avslutar vi med en bild på Eddie! hahaha!
Tror jag inte orka lägga upp fler bilder, för sitter i laptop, skit lat.
Men hoppas ni gillade Tra! ;)

PözZ Och Kjam! LoooL!




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback