Majbrasan! ;]

Yaoo hello!

Idag har det visst varit Majbrasan, ganska kul och inte alls kul.
Men gick me Suzan och Hoa till valborg eller vad det nu heter ;D
Typ egentligen hade vi bestämt att gå och äta pizza, men värkade som om ingen ville så vi sket i det.
Humm... jo vi gjorde inget spc där utom att snacka om han och hon och han är så smal och så tjock och jag ser varning och ja allt.  (det där jag skrev om tjock, smal, och varningen det va bara några små uttryck)
Efter fyrverkeritet va vi på väg hem, men det va visst nånting som gjorde att vi gick tillbaka, det va ändå bara lite onödigt.
Men iallafall, vi fick lite motion, det är riktigt bra! ;]
När jag typ stog vid busstationen började det små regna, och när jag kom ner till navet regnade det fett mkt, värsta otur.
Men tur va juh att inte jag blev blöt.
Blev skit rädd typ när jag gick av bussen eftersom det va så mörkt ute, och så va det, ni vet buskarna som föreställde typ nånting, sedan började det låta värsta läskigt ute. ;[



Men iallafall glömde min bajs nyckel hemma ocksåe så fick liksom stå ute och ropa i typ 6-10min fick ont i halsen, trodde jag skulle få sitta ute hela natten.



Jag gillar deras låt, plus killen med typ blont orange hår så söt han är *-*



Tror jag ska lägga mig nu skit trött.
Go0dnight and sweetdreamz! ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback