Dagens gamla låt!

Idag så har jag inte gjort nåt, jag e så ju lite små sjuk.
Jag kmr ihåg en låt när jag tänker på min gamla klasskamrat.
Han brukade typ skoja förut, och såe sjungde han nana dumpa mig, nana dumpa mig.

Så här har ni iallafall låten!
Veronica Maggio - Dumpa mig



Jag kmr ihåg när jah va lite mindre, typ hade konstiga tankar.
Trode liksom jag skulle dö om jag förlorade en vän, men jag dog ju inte över det.
Men jag vill inte att nån av mina vänner försvan, eller såe.
Men man kmr ju inte kunna vara tsm meh dem hela livet, men jag önskar att man fortfarande kan hålla kontakten vad som än händer...


Kommentarer
Postat av: jessica ♥' din vän 'kommer vara det föralltigt ♥

Oki:) nice aa det har du rätt i vad det säljer ...

2010-04-08 @ 10:51:54
URL: http://priyan.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback