Nåt emot HOMOSEXUELLA ELLER*??

Asså... det är så jävla typisk... är det nån av er som har nåt emot homosexuella eller??
haha inte jag iallafall... -.-
Vi liksom satt och diskuterade om det... i klassen på svenskan och så va det liksom skit många som inte tyckte om homosexuella...o.O hööhö... är det nåt fel och vara det eller??
TYCKER DET ÄR SKIT NATURLIGT FAN!!!
Och så va det en tjej i min klass som sa att alla homosexuella är IDIOTER!!?? :@
(haha hon kan fan ta och slicka sig i röven) Bara för hon har en så jävla bra... RELIGION??? eller WHUUTT?? så behöver hon fan inte säga att de är IDIOTER!!!
Kanske är det bara jag som har märkt att hon är mer idiiotisk än vad jag hadde tänkt mig...Fan xDDD
Så jävla trögt liksom och säga att homosexuella är idiioter...
Homosexuella är ju samma sak som HEROSEXUELLA tkr jag...o.O fast bara att man är intresserad i en annan kön...?? eller hur...??
Eller vad tkr ni...?? har ni nåt emot dem eller?? :@ jävla... bajs...
[tro inte att jag är HOMOSEXUELL bara för jag diskuterar om det...]
Men jaa alla har sina Fördomar... =3


OHhhh har ni märkt hur SSÖÖÖTTT GGGGG-DDDRRRAAAGGGOONNN ÄRRR??
Fan jag bara dör snart av hur söt han är!!!! XD



MIN G-DRAGON SÄG DET ÄR MIN!!! *-*



MIN G-DRAGON hahah skoja XD

JÄVLAR VAD HAN ÄR SÖT!!!*-*
KOLLAR PÅ HAN TYP 24/7? xDD


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback