Hahahha så jävla bra låt!!

Asså jag drömmde Värsta bra drömmen... och så PLÖTSLIG... ringde mobilen... T_T min dröm försvann... T______T
Va en underbar dröm men som sedan försvann... T__T
Ohhh gissa vem det va som ringde?? XD
Joo det va min mamma... bad mig att ta på kläder och så... för hon hade typisk glömt hennes matsäck här hemma... <.< Och så gick jag ut... kom ut såg inte en ända människa stå vid busshållsplatsen... o.O Fan... hon lämnade mig ute med en matsäck...?? o.O

OHHHH ni flesta kanske har lyssnat på FJORTIS POWER...(original låt[Dj cammy-celebrete the summer])!!! xD haha men den är så jävla bra!!!



För er FJORTISAR hahaha!!!! PASSAR ER SOM FAN!!!
(okeeej förlåt FJORTISAR va inte meningen och säga såEE)
[STRAFFA MEEEJ FÖR JAG VA ELAK MOT FJORTISARNA!!] XDD


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback