Funderar över att färga håret BLONT...o.O

Hhehe... har funderat över nåt... liksom jag har fått tillbaka mitt svarta hår xDD
Och så tänkte jag färga håret blont...?? låter bra eller hur?? vaaA?? ahhahhaa xDDD
Men seriöst jag har tänkt det... men det som är problemet är att... jag har för kort hår...<.< så jävla typisk... huuuuuhhhhhhhhh!!! T______T haha ledsen att jag bara drar meningar med skit... men liksom...o.O
Ska jag verkligen färga håret blont vavavavavava?? DDD= xDD
Tycker det ser så JÄVLA SNUUUGGGGGGGGGGGGTTTTTTT UT!!! FYFAN!!! XD



Tro inte att jag skulle färga hela HÅRET BLONDT XD
[ALDRIG] xD



Vill typ ha nåt sånt... och med slingor i mina hårtoppar hihihi... x]


[tror ska färga som henne... typ inget där uppe...men bara där nere... ^____^]
Så jävla snyggt eller hur...?? DDD=
Gillar håret... men ej henne xDD



Gillar hårfärgen så jävla mkt... T_T
Men tänker vänta tills mitt hår är lite längre och så tänker jag färga muhahaha... x]

Ohhhh fan jag måste bara bjuda er på den hära lilla söta hunden hihihi... x]



Jävligt söt eller hur...?? *-*


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback