Klar med allt.!

Heeej!
Kom nyss hem...för jag har nyss varit och delat ut reklam... men jag är klar nu^^
Jag va inte ute från huset kl7 jag va ute från huset kl 07.25 XD
Och såe blev jag klar typ kl 09.30 tog typ nästan 2 timmar att dela ut XD svettades nästan ihjäl...
Men nu så sitter jag och kollar på tv.
Finns inget speciellt och berätta om?
-Jo just det...kevin frågade om jag skulle följa med honom till teater... men vet ej om jag kan eller om jag orkar skit lat jag nu!
- Men skulle vilja följa med honom, har inte träffat honom på skit länge...^^
Men ska prata med honom om det hihihi och kolla vilken tid det blir och såe...^^                    

JAaa och TOALETT(hoa) fyller år snart...hihi
Vill ni veta vad??
Jooo hon blir BYXMYNDIG hahahahahhaa!!!
Jävligt lyckos dej HoA! XD



Ingen som älskar denna frukt??
Ohhhhh skit god juu ^_______^



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback