OHhh...JOhNnY NgUyEn!<3

Heheh va med hoa idag och så när vi skulle hem glömde tra sina nycklar hemma hos hoa, och jag glömde min armband så vi båda fick gå tbk och hämta dom... hehe... =P
Efter det gick jag hem till pappas kompis och så fick jag tråkigt... hehe sedan drog jag till Tra igen... huhuhu...
Sedan va vi ute jag, tra och min lilla syster hade faktist kul... =P
Och jag satt nyss och läste hoas blogg... och hennes bror fyller ju år imorgon eller hur...? =DDD
15 Juni Johnny Nguyen!! ^^ =DD hehe...

Hahaha och nu e jag så tvungen och lägga in dom hära bilderna på mig och tra som hoa tog såg så snygga ut haha... XD
Lilla Johnny<33



En liten bild på lilla Johnny Nguyen...^^ gullig eller hur...? han försöker paja hoa's LAPTOP muahha...



Och här har ni en liten video på johnny nguyen....        ^^

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback