Asså...HEADEr...

Jag har tittat efter i mina 3 header... men vet inte vilken som e snyggast haha...
Jag sitter och jämnför vilken som e snyggast... =DD



Min första HEADER som pattis fixade åt mig... hehe... tyckte den blev snygg... men jag blev nöjd med den...
Men liksom den passade inte min blogg... aww... =3


 
Haha okii den hära va min andra HEADER... bakgrunden hittade jag i google... och la till mina bilder bara, men vet inte om det va hoa eller pattis som la in bilderna åt mig,kommer inte ihåg vem som gjorde det... hehe.... xD








                                                              










Och så HEADER som jag använder nu hehe... jag fixade den sj... värsta sämst jag e.... =3 men
jaa blev nöjd med HEADER....

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback