BEFINNER MIG I BELGIEN.

Heeej just nu hittar jag inte utropstecknet och fagetecket, sa ni far vara utan dem aven om dem inte ar sa speciella ;)
jooo har nyss proppat i mig massa mat och godis sa nu far det vara nog hihihi....
Och sa sitter jag och chattar som vanligt har varit runt stan i belgien svar skit fint och allt ar mycket storre har an vad det ar i sundsvall och de har mycket mer affarer ;)

Och sa har jag och kussen varit och handlat julklappar ;) dem fragade om jag liksom vile ha nat men tackade neej tyckte liksom att det va pinsamt och tacka ja till allt ;)
men aja tror knappt ni orkar hora min bajs babbel, hihi ;)
just det ja min mobil ar hemma sa jag kunde inte ta nagra kort pa hur det sag ut i belgien, svar saknar min mobbe fett mycket(fattas utropstecken)



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback