Saknar er!!! o.O

Aww...
Liksom... igår åkte ju mina hem... =3 och såe idag jey... =3
fick gå till stan kl 8 på morgon... och va där typ 09.15... =3
hehe vi satt och väntade och... såe...
Och såe pratade vi^^ hihi faktist kul... =DD
Och dåe efter det kom Jey's buss... BAJS!!! T_T
han åkte skit skit skit!! Önska han kunde stanna här...
Fan jag visste liksom inte att benk och han träffades i flygplatsenf... så coolt... *-*
Ahhh... jag började redan sakna honom när han va från mej några meter...
Jaa vi tog hejdå... Fick en lång kram!!! awww...^^ trodde jag inte skulle få nån... :$*
Hehe blev tröstad av kramen... =[



Dagens bilder!
Från igår och idag...^^





Min och minas finger... T_T saknar dej!!



Mina och Hoa vid Tågstationen!



Ahhh!!! Jey Packar och åker!!!

hahha han frågade om jag skulle följa med xDDDD
liksom jag kunde ha följt med honom! T_T
Men då skulle mamma ringa och fråga vart jag är!!
haha då svarar man
Jag: mamma jag är i UMMEEEÅÅÅÅ!!!! x]







Kommentarer
Postat av: pattis

omg usch ryser lång kram!! hahahahahahaha!

gillaru han nu eller?? ;o

2009-08-14 @ 00:27:28
URL: http://pdelacruz.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback