OJJJ mÖHÖNÄD BLEV BLÖT!

OJJ OJJ... JAAA... DET VA IGÅR VI STACK TILL HOA... frågade om hon ville följa med ut... haha hon sa hon ska duscha sedan dra ut... Sedan sa jag till möhönäd ska vi sticka till pattis eller mina...?
Då liksom sa han mina...
På vägen när började det regna... haha vi sprang... efter ett tag blev jag blöt som en hund...
Möhönäd med... och såe kom jag inte ihåg vart camillia bodde för mina var där...
Och så fick vi sticka tillbaka igen haha...
Möhönäd står och gnäller om att han fick en dusch av mej !!!



Och såe idag... har Jag och hoa följt med mina till tågstationen...
Vet inte vrf... men när Mina lämnade oss... blev det...
Liksom skit tomt... =( var skit tråkigt och komma hem...
Det vart TOMT! T_T


Och såe ska benks kompis hem imrn haha... kl10... o.O fan... vad tidigt...


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback