Jenny dina Shuttershades have come!!

Och såe ville jag bara berätta när jag städade kom posten...hihi
Och först kom ju tidningarna sen efter det ploppade henne's shuttershades in i huset... ahhaha xDDD
HAhaaha bajsaposten liksom jag fick fan sticka och hämta mina Shuttershades... -.-'' fan
Och såe fick jag betala extra även när jag hade betalat min frakt men det behövde knappt jenny bajsa!!
Hon fick henne's shuttershades för 78:- o.O
Jag fan 108:- bajsa jag skulle egentligen få dom för 80:- o.O

Jenny här är dina shuttershades, men jag kankse kommer förbi och ger dej dom, när jag åker hämtar mina!


Hhaha jag måste bara berätta...
att igår ringde jag pappa
Ring ring ring....
pappa: hallå?
Jag: när kommer du hem...? kl är 19:00 snart...
pappa: jag kommer hem snart...gå och duscha din syrra sen ska vi åka hämta mamma du oxå
Jag: okej!
Jag: hejdå!
(Duschar syrran...)
Pappa kommer hem...
Jag tvättade håret sitter och torkar i mitt rum....
(han tar på kläderna åt min sister...)
Jag sitter fortfarande och fixar mej....
Efter typ... 10minuter hörde jag inget... ljud från huset.... o_O
[Jag sprang ut och hitta om dom var kvar... o.O]
JAG BLEV LÄMNAD HEMMA ENSAM... !!!! liksom... skulle följa med men blev lämnad kvar hemma... o_O
Och jag som hade tagit på mig kläderna i onödan... -.-
Och fixat mej... <.<


Kommentarer
Postat av: jenny

haha tack dung

2009-08-06 @ 15:27:02
Postat av: C A R R O W H

söt och fin blogg ^^

2009-08-14 @ 10:42:47
URL: http://imupsidedown.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback