Hämta mina misslyckades!! xDDD

Hejhej!!
Ska berätta vad jag gjorde... =3
Jag vet inte riktigt vrf, men jag gör saker oftas i onödan... <.<
Liksom mina sa ju att hon skulle komma i eftermiddag och då trodde jag det va ungefär typ... 14 eller 15 tiden... nånting... =3
Och så började klä på mej sticka ner till stan... och så åkte jag till skb för att ge jenny henne's ShutterShades
Och Sedan stack jag till hoa... ringde på...Ingen öppnade...ringde igen ingen öppnade... <.<
stack till pattis precis när jag va utanför pattis hus skrev mina till mig att hon kommer ungefär 18:30 tiden... -.- värsta typisk mej att åka runt... överallt... sedan efter sms:et stack jag och vänta på bussen...
humm...Bussen kom... men buss 88 stog i vägen så min buss 1 bara åkte utan mej!! gud... -.- jävla buss 88 hatar den bussen nu hahaha... xDDD
Och såe just nu sitter jag och väntar tills jag kan hämta MINA!!!<333

Här är bilder på mej när jag stog och väntade på bussen^^ hihihi...








hahaha snyggaste bilden ever på mej xDDD



Och såe avslutar vi med en bild av mina fötter xDDD





Kommentarer
Postat av: Nina

Du är söt (:

2009-08-06 @ 19:45:38
URL: http://nttv.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback