Hade någon på vägen och snacka med!

Hejhej!...som jag nästan alltid använder... <.< ahhaha
Men jaa jag har vaknat kl 07.20 fick ta syrran till DAGIS...Och såe satt jag hemma tills kl 11.30... då började jag cykla ner till skönskberg... Tog ungefär typ... 30 min...
Och Sedan var ja dunns där... weeooww...
Kom till pattis.. stack sedan till hoa men hon var ju inte hemma... o.O
stack tbk hem till pattis... sedan... ringde mamma och trodde jag hadde hämtat syrran... men neeej det hade jag inte...
Fan fick cykla hem kl 16:36... -.-''
Träffade en mörk kille som cyklade bakom mej... han hade samma cykel som mej utom att han inte hade röda streckar på hans...cykel...

Killen:- blablabla
Jag:- vaaa?(hörde liksom inte) haha
Killen:- blabalabla??
Jag:- vavavavva?
Killen:- Hej
Jag:- Hej!
Killen:- Where do you live...?
Jag:- In Bosvedjan
Killen:- Kej...
Jag:- yupp...
Killen... what's your name...?
Jag:- dung
Killen:- my name is(nånting hörde inte vad han sa att han hette)

vilken cp perfekt dag... -.- och såe tror jag mina kommer till mej... imrn... haha igen!!! *-*




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback