Dagens Outfit

Heheh har väl inte gjort nåt idag bara åkt till stan och birsta...
Jävla Biblioteket... Fan bara för att jag ska göra ett Biblioteks Kort så måste jag fan ta med hela SLÄKTEN bara för ett jävla KORT... -.-''
''Dom har typ nån jävla sär regel nu för tiden... ''
Egentligen skulle jag komma förbi Jenny och säga hejdåe till Thuyvi... Men Bajs liksom jag hann inte... =[
Tråkigt att jag inte han... jenny sms:a mej... Men det som va ''typisk'' va att jag lämnade mobben hemma... T_T
Buhhauhuhu...
Ahhh det jag skrev om att det inte skulle bli nåt Chips eller Godis... det liksom funkade inte hehe...
Jag råka äta på väg till jenny haha, Chips och choklad... =( -.- awww... men jajaa... xDDD


Här är dagens OutFit<3


Och Såe... Dagens InKöp^^ =P



Jag:- 1kr (100% REA) GRATIS:-FREE
Linne Grön(GinaTricot) 99:- 49.50:-
Shorts(BikBok) 399.99:- 199.99:-
Vit Tröja(Åhlens) 79:- 49:-




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback